Аутсорсинг бухгалтерских услуг

Маючи за плечима великий досвід в даній сфері, ми придбали правильне бачення бухгалтерського і податкового обліку, тому ми пропонуємо Вам Аутсорсинг у наступних послугах:

  1. ведення звітності бухгалтерського обліку: аналіз і заповнення документів першорядної важливості, у відповідності до вимог законодавства. Відображення справ в обліку операцій, на підставі первинних документів, допомога в розробці первинної документації у разі здійснення складних господарських операцій. Складання необхідних звітів для потреб управлінського обліку, складання фінансової звітності, статистичної звітності, звітності до банків за потреби
  2. відновлення бухгалтерського обліку: за наявності первинної документації але відсутності обліку (незалежно від подій, які привели до відсутності обліку).
  3. ведення податкового обліку: беручи за основу первинну документацію для формування податкової звітності, проводячи аналіз бізнес-процесів та оптимізація оподаткування, яка базується на вимогах та можливостях українського законодавства.
  4. ведення кадрової документації: поточний облік працівників підприємства за фахом та посадами, звітування щодо зміни посад та рівня оплати праці щодо кожного працівника. Ведення особових справ, їхнє зберігання та архівація. Підготовка наказів про приймання на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення, розробка посадових інструкцій на кожну посаду для доведення їх до відповідних представників особового складу. Розробка корпоративних документів щодо правил та вимог роботи в компанії, для доведення до всіх представників штату, що обов’язковими для загального ознайомлення та виконання, розробка трудових договорів з працівниками, розробка (за бажанням та необхідністю) колективного договору.
  5. представлення інтересів в контролюючих органах: підготовка відповіді на запити контролюючих органів. Складання заперечень до актів перевірки у разі незгоди з викладеними в актах порушень, складання скарг в процесі адміністративного врегулювання спірних питань

Віддаючи перевагу нашим послугам Ви маєте наступні переваги:

  • до 30% економії по витратам на штатного бухгалтера;
  • немає ризиків стосовно того, що бухгалтер захворіє чи вирішить змінити роботу;
  • не потрібно витрачати час та гроші на контроль за роботою бухгалтерії;
  • не потрібно витрачатися на придбання бухгалтерських видань та навчання бухгалтера.

У нас працюють професіонали, відлагоджені всі необхідні бізнес-процеси, високий рівень сервісу —  все це дозволяє виконати роботи якісно та в необхідні терміни.

Вкажіть свій номер телефону, ім'я

Ми зателефонуємо вам протягом 2-робочих годин і поспілкуємося з Вами з питань допомоги Вашому бізнесу

м. Біла Церква, Торгова площа 10

Номер тел.: +380685978966, +380969380435
Почта: usab@usab.com.ua